Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Gizarte Inklusioa eta Desgaitasuna

Programa

  • Kredituak: 60 ECTS
  • Irakaskuntza-mota: Aurrez aurrekoa. Dedikazio osoa edo partziala.
  • Egutegi orokorra: urritik uztailera edo irailera
  • Non ematen den: Deustuko Unibertsitatea, Bilboko campusa
  • Ikastegia: Psikologia eta Hezkuntza Fakultatea
  • Ordutegia: Al., as., eta og., 17:00etatik 20:30era
  • Hizkuntza: Gaztelania
  • Toki kopurua: 30
  • Titulazioa: Gizarte Inklusioari eta Desgaitasunari buruzko Unibertsitate Masterra

Metodologia

Ikaskuntza prozesuaren ebaluazioa

Masterreko ikaskuntzaren aurrerakuntza eta emaitzak ebaluatzeko, honako adierazleak hartuko dira kontuan:

  • Irakasgaiei lotutako gaitasunak lortzeko ezarritako ebaluazio-sistema. Gaitasunen ebaluazioa egiteko tresnak:
    • Amaierako lana (% 60).
    • Eskolara etortzea eta gelan era aktiboan parte hartzea (% 20).
    • Ikasleak egindako beste lan edo produktu batzuk (idazkiak, aurkezpenak, dokumentazio bilaketak) (% 20).

Behar-beharrezkoa izango da saioen % 80ra, gutxienez, joatea.
Irakasleei dagokie, azken batean, gaitasunen eskuratze mailaren inguruko ebaluazioa ematea, baina ikasleak berak egin dezake aurretik autoebaluazioa, edo ikaskideek aztertu dezakete.

  • Tutore akademikoen eta kanpoko praktiketako tutore profesionalen ebaluazioa. Praktika horiek dira ikasleek Masterrean zehar egindakoak. Praktikak amaitzean, parte hartu duten tutoreen bidez, praktikei buruzko informazioa jasoko da; hau da, ikasle bakoitzak zer egin duen, tituluko gaitasunak zer puntutaraino lortu dituen jakiteko.
  • Masterraren Amaierako Lanaren emaitza. Masterraren amaierako lana eginda bukatzen du ikasleak bere prestakuntza-prozesua. Masterraren Amaierako Lana epaimahaiak ebaluatuko du, eta jendaurrean defenditu beharko du ikasleak.

Masterraren amaierako kalifikazioak kontuan izango ditu ebaluatzeko alderdi guztiak, bi seihilekoetan erabili direnak. Baldin eta Masterraren Programako kreditu guztiak gainditzen badira lortuko da nahikoa, irakasgai bakoitzerako ezarritako irizpideak aintzat hartuta.

Azken kalifikazioa honako hauen emaitza izango da:

  • Kalifikazio partzialena (esleitutako ECTSen arabera neurtuta).
  • Masterreko irakasgaiena.
  • Kanpoko praktikena.
  • Masterraren amaierako lanarena.

 

Ebaluazioko egutegia

Seihilekoan behin ebaluatuko dira modulu teorikoak eta praktikak:

  • Lehenengo seihilekoan (urritik urtarrilera).
  • Bigarren seihilekoan: (otsailetik ekainera).

Ebaluatzeko bi deialdi izango dituzte ikasleek:

  • Urtarrileko ohiko deialdia (lehen seihilekoan) eta ekainean (bigarren seihilekoan).
  • Uztaileko ezohiko deialdia.

Bigarren seihilekoa bukatzean ebaluatuko da Masterraren Amaierako Lana. Masterraren Amaierako Lana egiteko, lehen seihilekoari dagozkion ECTSetako 24, gutxienez, gainditu behar dira eta tituluko gainerako ECTSetan matrikulatuak egon behar dira. Bi deialdi izango dituzte ikasleek: uztaileko ohiko deialdia eta iraileko aparteko deialdia.

Lehenengo eta bigarren seihilekoetan ebaluatuko diren gaiak eta kredituak honela egongo dira banatuta:

calendario evaluacion master inclusion
Lehenengo seihilekoa (urritik urtarrilera) ECTSak Bigarren seihilekoa (otsailetik uztailera/irailera) ECTSak
1. gaia. Diziplina arteko gizarte esku-hartzearen oinarriak eta eskumenak  6 2. gaia. Ezgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko testuinguruak eta gizartean txertatzeko laguntzak.  10
2. gaia. Desgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko testuinguruak eta gizartean txertatzeko laguntzak.  20 3. gaia. Tresna profesionalak
4. gaia. Lanbide praktikak  4 4. gaia. Lanbide praktikak 8
5. gaia. Masterraren amaierako lana 6
Ebaluatutako ECTSak guztira  30  Ebaluatutako ECTSak guztira  30

Programa

  • Kredituak: 60 ECTS
  • Irakaskuntza-mota: Aurrez aurrekoa. Dedikazio osoa edo partziala.
  • Egutegi orokorra: urritik uztailera edo irailera
  • Non ematen den: Deustuko Unibertsitatea, Bilboko campusa
  • Ikastegia: Psikologia eta Hezkuntza Fakultatea
  • Ordutegia: Al., as., eta og., 17:00etatik 20:30era
  • Hizkuntza: Gaztelania
  • Toki kopurua: 30
  • Titulazioa: Gizarte Inklusioari eta Desgaitasunari buruzko Unibertsitate Masterra

Metodologia

Ikaskuntza prozesuaren ebaluazioa

Masterreko ikaskuntzaren aurrerakuntza eta emaitzak ebaluatzeko, honako adierazleak hartuko dira kontuan:

  • Irakasgaiei lotutako gaitasunak lortzeko ezarritako ebaluazio-sistema. Gaitasunen ebaluazioa egiteko tresnak:
    • Amaierako lana (% 60).
    • Eskolara etortzea eta gelan era aktiboan parte hartzea (% 20).
    • Ikasleak egindako beste lan edo produktu batzuk (idazkiak, aurkezpenak, dokumentazio bilaketak) (% 20).

Behar-beharrezkoa izango da saioen % 80ra, gutxienez, joatea.
Irakasleei dagokie, azken batean, gaitasunen eskuratze mailaren inguruko ebaluazioa ematea, baina ikasleak berak egin dezake aurretik autoebaluazioa, edo ikaskideek aztertu dezakete.

  • Tutore akademikoen eta kanpoko praktiketako tutore profesionalen ebaluazioa. Praktika horiek dira ikasleek Masterrean zehar egindakoak. Praktikak amaitzean, parte hartu duten tutoreen bidez, praktikei buruzko informazioa jasoko da; hau da, ikasle bakoitzak zer egin duen, tituluko gaitasunak zer puntutaraino lortu dituen jakiteko.
  • Masterraren Amaierako Lanaren emaitza. Masterraren amaierako lana eginda bukatzen du ikasleak bere prestakuntza-prozesua. Masterraren Amaierako Lana epaimahaiak ebaluatuko du, eta jendaurrean defenditu beharko du ikasleak.

Masterraren amaierako kalifikazioak kontuan izango ditu ebaluatzeko alderdi guztiak, bi seihilekoetan erabili direnak. Baldin eta Masterraren Programako kreditu guztiak gainditzen badira lortuko da nahikoa, irakasgai bakoitzerako ezarritako irizpideak aintzat hartuta.

Azken kalifikazioa honako hauen emaitza izango da:

  • Kalifikazio partzialena (esleitutako ECTSen arabera neurtuta).
  • Masterreko irakasgaiena.
  • Kanpoko praktikena.
  • Masterraren amaierako lanarena.

 

Ebaluazioko egutegia

Seihilekoan behin ebaluatuko dira modulu teorikoak eta praktikak:

  • Lehenengo seihilekoan (urritik urtarrilera).
  • Bigarren seihilekoan: (otsailetik ekainera).

Ebaluatzeko bi deialdi izango dituzte ikasleek:

  • Urtarrileko ohiko deialdia (lehen seihilekoan) eta ekainean (bigarren seihilekoan).
  • Uztaileko ezohiko deialdia.

Bigarren seihilekoa bukatzean ebaluatuko da Masterraren Amaierako Lana. Masterraren Amaierako Lana egiteko, lehen seihilekoari dagozkion ECTSetako 24, gutxienez, gainditu behar dira eta tituluko gainerako ECTSetan matrikulatuak egon behar dira. Bi deialdi izango dituzte ikasleek: uztaileko ohiko deialdia eta iraileko aparteko deialdia.

Lehenengo eta bigarren seihilekoetan ebaluatuko diren gaiak eta kredituak honela egongo dira banatuta:

calendario evaluacion master inclusion
Lehenengo seihilekoa (urritik urtarrilera) ECTSak Bigarren seihilekoa (otsailetik uztailera/irailera) ECTSak
1. gaia. Diziplina arteko gizarte esku-hartzearen oinarriak eta eskumenak  6 2. gaia. Ezgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko testuinguruak eta gizartean txertatzeko laguntzak.  10
2. gaia. Desgaitasunak dituzten pertsonekin esku hartzeko testuinguruak eta gizartean txertatzeko laguntzak.  20 3. gaia. Tresna profesionalak
4. gaia. Lanbide praktikak  4 4. gaia. Lanbide praktikak 8
5. gaia. Masterraren amaierako lana 6
Ebaluatutako ECTSak guztira  30  Ebaluatutako ECTSak guztira  30