Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Komunikazioa

Ikasketa plana

Praktikak

4. mailan, praktikak egitea bermatuta dago

Enpresa edo erakunde batean sartuko zara eta graduan zehar ikasi dituzun gaitasun, trebetasun eta ezagutza guztiak jarriko dituzu praktikan.
Unibertsitateak praktiketako 100 hitzarmen baino gehiago sinatu ditu, ikasle guztientzako nahitaezko praktikak bermatzeko.

Zeregin hauek izango dituzu, besteak beste: komunikazio planak prestatzea, enpresetako eta erakundeetako barne aldizkariak diseinatzea, web orriak diseinatzea, aldizkariak diseinatzea eta maketatzea, prentsaurrekoetako deialdiak planifikatzea, oharrak eta albisteak idatzi eta ematea, erreportajeak prestatzea eta ikus-entzunezko materialaren edizioa eta postprodukzioa prestatzea.

Bana-banako ikuskaritza izango duzu, koordinatua, praktiketako zentroaren eta Unibertsitatearen artean. Bi tutorek (bata praktikak egiten diren kanpoko zentrokoak; eta, bestea, Unibertsitatekoa bertakoak) egiten dute ikasleen jarraipena praktikek irauten duten bitartean, eta txostenen bidez ebaluatzen dituzte ikasle bakoitzaren lorpenak, bai gaitasun orokorrei dagozkienak, bai berariazko gaitasunei lotuak. 

Kontsultatu praktiketako zentroak 


Praktikek,

  • irakaskuntza teorikoak eta praktikoak osatzen dituzte.
  • ikasleei gerora jardungo duten laneko errealitateari zein metodologia dagokion jakiten laguntzen diete, hartutako jakintzak erkatu eta aplikatuko baitituzte.
  • gaitasun tekniko, metodologiko, pertsonalak eta parte hartzekoak garatzen laguntzen dute.
  • esperientzia praktikoa lortzeko modua ematen dute, trebetasunak zabaldu eta lan-merkaturatzea erraztekoa.
  • pertsonen arteko harremanak aberasten dituzte, praktikak egiten dituen erakundeko kideekiko bizikidetzari esker.

 

"Pozik gaude Tecnalian hartzen ditugun Deustuko ikasle eta gradudunen profilekin."

Germán Lasa Arrizabalaga

TECNALIA Ventureseko Marketin eta Komunikaziok arduraduna

Enpresa esparrua etengabe ari da bilakatzen eta are gehiago, komunikazio eta marketinaren arloa. Horregatik, beharrezkoa da gradudunak konturatzea ingurune ezezagunetan eta, kasu askotan, konplexuetan moldatu behar izango dutela. Komunikazioko gradudun batengandik espero dugu jarrera proaktiboa eta aurrera egiteko gogo bizia edukitzea. Deustuko Komunikazioko graduarekin hainbat urtez elkarlanean aritu ondoren, azpimarratu nahi dut pozik gaudela TECNALIA Venturesen eta TECNALIAn hartzen ditugun ikasleen eta gradudunen profilekin. Praktiketan edo lanbidean, guztiek erakutsi dute erantzukizuna, profesionaltasuna, ekimena,aurrera egiteko gogoa, laguntasuna, etika, errespetua eta enpresaren politika betetzea.

Logo de la Universidad de Deusto

Comunicación

Enpresa esparrua etengabe ari da bilakatzen eta are gehiago, komunikazio eta marketinaren arloa. Horregatik, beharrezkoa da gradudunak konturatzea ingurune ezezagunetan eta, kasu askotan, konplexuetan moldatu behar izango dutela. Komunikazioko gradudun batengandik espero dugu jarrera proaktiboa eta aurrera egiteko gogo bizia edukitzea. Deustuko Komunikazioko graduarekin hainbat urtez elkarlanean aritu ondoren, azpimarratu nahi dut pozik gaudela TECNALIA Venturesen eta TECNALIAn hartzen ditugun ikasleen eta gradudunen profilekin. Praktiketan edo lanbidean, guztiek erakutsi dute erantzukizuna, profesionaltasuna, ekimena,aurrera egiteko gogoa, laguntasuna, etika, errespetua eta enpresaren politika betetzea.

Germán Lasa Arrizabalaga, TECNALIA Ventureseko Marketin eta Komunikaziok arduraduna

 

Gure irratietara Komunikazioko graduko ikasleak iristen direnean, eskatzen diegun lehenengo gauza da kazetaritzaren aurrean benetako interesa edukitzea eta, irratia aukeratu badute, hedabide hau ezagutzea, alegia, irratia entzutea. Kazetaritzan lan egin nahi badute, inguruan zer gertatzen den jakin behar dute. Informatuta egoteko jakin mina eduki behar dute, gero informatu ahal izateko.

Hedabideak askotariko plataformen errealitatera mugitzen ari gara eta hainbat bide erabiliz ari gara informatzen: irratiko ohiko antena, webguneak eta gizarte sareak, bideoa eta audioa… Horregatik, espero dugu SER irrati katera iristen dena komunikazio kanal hauen erabileran trebatuta egotea. Esperientzia oso desberdina da ikasle batetik bestera. Baina guztietan, jarrera azpimarratuko nuke. Ikasteko gogoz etorri dira eta oso azkar ikasi dute, ideiak eman dizkigute, oso ongi integratu dira irratiko erredakzioan. Laburbilduz, gure ustez eskatzen genuen mailan egon dira eta oso sentsazio onarekin gelditu gara.

 

Logo de la Universidad de Deusto

Comunicación3

Gure irratietara Komunikazioko graduko ikasleak iristen direnean, eskatzen diegun lehenengo gauza da kazetaritzaren aurrean benetako interesa edukitzea eta, irratia aukeratu badute, hedabide hau ezagutzea, alegia, irratia entzutea. Kazetaritzan lan egin nahi badute, inguruan zer gertatzen den jakin behar dute. Informatuta egoteko jakin mina eduki behar dute, gero informatu ahal izateko.

Hedabideak askotariko plataformen errealitatera mugitzen ari gara eta hainbat bide erabiliz ari gara informatzen: irratiko ohiko antena, webguneak eta gizarte sareak, bideoa eta audioa… Horregatik, espero dugu SER irrati katera iristen dena komunikazio kanal hauen erabileran trebatuta egotea. Esperientzia oso desberdina da ikasle batetik bestera. Baina guztietan, jarrera azpimarratuko nuke. Ikasteko gogoz etorri dira eta oso azkar ikasi dute, ideiak eman dizkigute, oso ongi integratu dira irratiko erredakzioan. Laburbilduz, gure ustez eskatzen genuen mailan egon dira eta oso sentsazio onarekin gelditu gara.

 

Begoña Marañón Unanue, SER Irrati Kateko Euskadiko zuzendaria

 

 

Ikasketa plana

Praktikak

4. mailan, praktikak egitea bermatuta dago

Enpresa edo erakunde batean sartuko zara eta graduan zehar ikasi dituzun gaitasun, trebetasun eta ezagutza guztiak jarriko dituzu praktikan.
Unibertsitateak praktiketako 100 hitzarmen baino gehiago sinatu ditu, ikasle guztientzako nahitaezko praktikak bermatzeko.

Zeregin hauek izango dituzu, besteak beste: komunikazio planak prestatzea, enpresetako eta erakundeetako barne aldizkariak diseinatzea, web orriak diseinatzea, aldizkariak diseinatzea eta maketatzea, prentsaurrekoetako deialdiak planifikatzea, oharrak eta albisteak idatzi eta ematea, erreportajeak prestatzea eta ikus-entzunezko materialaren edizioa eta postprodukzioa prestatzea.

Bana-banako ikuskaritza izango duzu, koordinatua, praktiketako zentroaren eta Unibertsitatearen artean. Bi tutorek (bata praktikak egiten diren kanpoko zentrokoak; eta, bestea, Unibertsitatekoa bertakoak) egiten dute ikasleen jarraipena praktikek irauten duten bitartean, eta txostenen bidez ebaluatzen dituzte ikasle bakoitzaren lorpenak, bai gaitasun orokorrei dagozkienak, bai berariazko gaitasunei lotuak. 

Kontsultatu praktiketako zentroak 


Praktikek,

  • irakaskuntza teorikoak eta praktikoak osatzen dituzte.
  • ikasleei gerora jardungo duten laneko errealitateari zein metodologia dagokion jakiten laguntzen diete, hartutako jakintzak erkatu eta aplikatuko baitituzte.
  • gaitasun tekniko, metodologiko, pertsonalak eta parte hartzekoak garatzen laguntzen dute.
  • esperientzia praktikoa lortzeko modua ematen dute, trebetasunak zabaldu eta lan-merkaturatzea erraztekoa.
  • pertsonen arteko harremanak aberasten dituzte, praktikak egiten dituen erakundeko kideekiko bizikidetzari esker.

 

"Pozik gaude Tecnalian hartzen ditugun Deustuko ikasle eta gradudunen profilekin."

Germán Lasa Arrizabalaga

TECNALIA Ventureseko Marketin eta Komunikaziok arduraduna

Enpresa esparrua etengabe ari da bilakatzen eta are gehiago, komunikazio eta marketinaren arloa. Horregatik, beharrezkoa da gradudunak konturatzea ingurune ezezagunetan eta, kasu askotan, konplexuetan moldatu behar izango dutela. Komunikazioko gradudun batengandik espero dugu jarrera proaktiboa eta aurrera egiteko gogo bizia edukitzea. Deustuko Komunikazioko graduarekin hainbat urtez elkarlanean aritu ondoren, azpimarratu nahi dut pozik gaudela TECNALIA Venturesen eta TECNALIAn hartzen ditugun ikasleen eta gradudunen profilekin. Praktiketan edo lanbidean, guztiek erakutsi dute erantzukizuna, profesionaltasuna, ekimena,aurrera egiteko gogoa, laguntasuna, etika, errespetua eta enpresaren politika betetzea.

Logo de la Universidad de Deusto

Comunicación

Enpresa esparrua etengabe ari da bilakatzen eta are gehiago, komunikazio eta marketinaren arloa. Horregatik, beharrezkoa da gradudunak konturatzea ingurune ezezagunetan eta, kasu askotan, konplexuetan moldatu behar izango dutela. Komunikazioko gradudun batengandik espero dugu jarrera proaktiboa eta aurrera egiteko gogo bizia edukitzea. Deustuko Komunikazioko graduarekin hainbat urtez elkarlanean aritu ondoren, azpimarratu nahi dut pozik gaudela TECNALIA Venturesen eta TECNALIAn hartzen ditugun ikasleen eta gradudunen profilekin. Praktiketan edo lanbidean, guztiek erakutsi dute erantzukizuna, profesionaltasuna, ekimena,aurrera egiteko gogoa, laguntasuna, etika, errespetua eta enpresaren politika betetzea.

Germán Lasa Arrizabalaga, TECNALIA Ventureseko Marketin eta Komunikaziok arduraduna

 

Gure irratietara Komunikazioko graduko ikasleak iristen direnean, eskatzen diegun lehenengo gauza da kazetaritzaren aurrean benetako interesa edukitzea eta, irratia aukeratu badute, hedabide hau ezagutzea, alegia, irratia entzutea. Kazetaritzan lan egin nahi badute, inguruan zer gertatzen den jakin behar dute. Informatuta egoteko jakin mina eduki behar dute, gero informatu ahal izateko.

Hedabideak askotariko plataformen errealitatera mugitzen ari gara eta hainbat bide erabiliz ari gara informatzen: irratiko ohiko antena, webguneak eta gizarte sareak, bideoa eta audioa… Horregatik, espero dugu SER irrati katera iristen dena komunikazio kanal hauen erabileran trebatuta egotea. Esperientzia oso desberdina da ikasle batetik bestera. Baina guztietan, jarrera azpimarratuko nuke. Ikasteko gogoz etorri dira eta oso azkar ikasi dute, ideiak eman dizkigute, oso ongi integratu dira irratiko erredakzioan. Laburbilduz, gure ustez eskatzen genuen mailan egon dira eta oso sentsazio onarekin gelditu gara.

 

Logo de la Universidad de Deusto

Comunicación3

Gure irratietara Komunikazioko graduko ikasleak iristen direnean, eskatzen diegun lehenengo gauza da kazetaritzaren aurrean benetako interesa edukitzea eta, irratia aukeratu badute, hedabide hau ezagutzea, alegia, irratia entzutea. Kazetaritzan lan egin nahi badute, inguruan zer gertatzen den jakin behar dute. Informatuta egoteko jakin mina eduki behar dute, gero informatu ahal izateko.

Hedabideak askotariko plataformen errealitatera mugitzen ari gara eta hainbat bide erabiliz ari gara informatzen: irratiko ohiko antena, webguneak eta gizarte sareak, bideoa eta audioa… Horregatik, espero dugu SER irrati katera iristen dena komunikazio kanal hauen erabileran trebatuta egotea. Esperientzia oso desberdina da ikasle batetik bestera. Baina guztietan, jarrera azpimarratuko nuke. Ikasteko gogoz etorri dira eta oso azkar ikasi dute, ideiak eman dizkigute, oso ongi integratu dira irratiko erredakzioan. Laburbilduz, gure ustez eskatzen genuen mailan egon dira eta oso sentsazio onarekin gelditu gara.

 

Begoña Marañón Unanue, SER Irrati Kateko Euskadiko zuzendaria